سامانه چکاپ آنلاین پزشکی دکتران
دکتران
سامانه چکاپ آنلاین پزشکی
پزشکان
بیمارستان ها
    اخبار مربوط

      وبلاگ

      اخبار و دانستنی های پزشکی و حوزه سلامت

      عوارض تزریق ژل و روش های درمان و تخلیه ژل

      عوارض تزریق ژل و روش های درمان و تخلیه ژل

      بر اساس یک قانون کلی، وجود هر جسم خارجی در بدن می تواند زمینه ساز عفونت باشد، لذا تمامی ژل ها به صورت تئوری خطر عفونت را دارند ولی در عمل می بینیم که این احتمال در همه ژل ها به یک میزان نبوده و در بعضی از ژلها بسیار بالا و در بعضی از آنها کم است. احتمال عفونت در ژلهای دائمی مانند ژل پاژ و ژل های بدون تائیدیه بهداشتی بسیار بالا می باشند.

      علت خستگی زیاد بدن چیست ؟

      علت خستگی زیاد بدن چیست ؟

      آنچه که از مفهوم سندرم خستگی مزمن می توان فهمید، خستگی است. اما این خستگی بعد از کار زیاد، اضطراب یا بی خوابی رخ نمی دهد، بلکه این خستگی از نوع شدید و خطرناک می باشد و با استراحت و داشتن فعالیت بدنی و ذهنی از بین نمی رود. این خستگی تمام بدن را احاطه کرده و فعالیت بدنی و توان فرد را کم می کند.

      چگونه ساعت درونی بدن را تنظیم کنیم؟

      چگونه ساعت درونی بدن را تنظیم کنیم؟

      همانطور که می دانید اول بهار و آخر تابستان ساعت رسمی تغییر می کند و از آنجایی که این موضوع اهمیت زیادی در زمان بندی و تنظیم بدن دارد، آماده نبودن بدن برای این تغییر می تواند عواقبی را به همراه داشته باشد.

      خشکی چشم با افزایش سن

      خشکی چشم با افزایش سن

      عضو انجمن چشم پزشکی ایران می گوید: خشکی چشم یک بیماری مولتی فاکتوریال است که شروع آن با افزایش سن بیشتر می شود و ۱۰ درصد افراد بین۳۰ تا ۶۰ سال و ۱۵ درصد بالغین بزرگ تر از ۶۵ سال را درگیر می کند.