سامانه چکاپ آنلاین پزشکی دکتران
دکتران
سامانه چکاپ آنلاین پزشکی
پزشکان
بیمارستان ها
    اخبار مربوط

      درمان سرطان

      اخبار و دانستنی های پزشکی و حوزه سلامت

      درمان سرطان

      درمان سرطان

      در درمان سرطان هیچگونه قطعیتی وجود ندارد ، پزشکان تمام تلاش خود را در قبال درمان سرطان بیماران انجام میدهند. محققان هر روز در حال کشف روشهای جدید درمان سرطان هستند.

      درمان سرطان زنان

      درمان سرطان زنان

      برخی از سرطان ها وجود دارد که مختص زنان است مانند سرطان رحم، سرطان دهانه رحم، سرطان سینه، سرطان تخمدان که در ادامه به راه های درمان آن ها خواهیم پرداخت.

       درمان سرطان مردان

      درمان سرطان مردان

      اگرچه سرطان یک بیماری است که مردان و زنان را به طور مساوی درگیر می کند، اما برخی از انواع سرطان وجود دارد که بیشتر یا مشخصه جنس مذکر است.

      درمان سرطان مثانه

      درمان سرطان مثانه

      سه گزینه باید با هر بیمار مسن ‌تری که با سرطان تهاجمی موضعی مثانه مراجعه می‌کند مورد بحث قرار گیرد: مشاهده تنها با مدیریت علائم. پرتودرمانی، با یا بدون شیمی درمانی همزمان. و سیستکتومی رادیکال، با یا بدون شیمی درمانی

      سرطان پوست و نقش آفتاب در ایجاد کانسر

      سرطان پوست و نقش آفتاب در ایجاد کانسر

      سرطان پوست بیماری ای است که در آن سلول های بدخیم یا سرطانی، در بافت های پوست تشکیل می شوند انواع مختلفی از سرطان وجود دارد، که در پوست شروع می شود.

      سرطان مری علائم، تشخیص و درمان آن

      سرطان مری علائم، تشخیص و درمان آن

      سرطان مری ششمین عامل شایع مرگ و میر ناشی از سرطان در سراسر جهان است. میزان بروز آن در مناطق مختلف جغرافیایی متفاوت است. در بعضی از مناطق، میزان بیشتری از سرطان مری ممکن است به دخانیات و الکل یا عادات غذایی خاص و چاقی مربوط باشد. “