سامانه چکاپ آنلاین پزشکی دکتران
دکتران
سامانه چکاپ آنلاین پزشکی
پزشکان
بیمارستان ها
    اخبار مربوط

      چکاپ آنلاین پزشکی

      اخبار و دانستنی های پزشکی و حوزه سلامت

      آزمایشات و سونوگرافی های دوران بارداری

      آزمایشات و سونوگرافی های دوران بارداری

      آزمایشات بارداری یکی از اقدامات مهم برای مراقبت‌های دوران بارداری است. این آزمایشات اطلاعاتی را دربارۀ سلامت شما و فرزندتان در اختیار پزشک می‌گذارد و کمک ‌‌می‌کند تا هر نوع مشکل مؤثر در سلامت جنین و شما مثل نقص‌‌های مادرزادی، بیماری‌‌های ژنتیکی و عوارض بارداری تشخیص داده شود.

      هدف از معاینه پزشکی سالیانه

      هدف از معاینه پزشکی سالیانه

      معاینه پزشکی به پزشک شما کمک می ­کند که وضعیت کلی سلامت شما را ارزیابی نماید. همچنین این معاینه فرصتی جهت صحبت کردن با پزشک درباره هرگونه درد یا نشانه ­ای که تجربه کرده ­اید، یا نگرانی­ های دیگری که ممکن است در مورد سلامت خود داشته باشید، برای شما فراهم می­ سازد.ط

      چکاپ سرطان

      چکاپ سرطان

      امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی و افزایش عوامل ایجاد کننده انواع سرطان، این بیماری در بین زنان و مردان به طور چشم گیری در حال افزایش است. متاسفانه خیلی از خانواده ها با این بیماری خطرناک دست و پنجه نرم می کنند این در حالی است که افراد می توانند با چکاپ های ساده و هر ساله از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند و سرطان را در مراحل اولیه شناسایی و خیلی راحت تر درمان کنند.

      چکاپ پرشکی ویژه زنان سالمند

      چکاپ پرشکی ویژه زنان سالمند

      چکاپ زنان سالمند ، شامل مجموعه‌ای از آزمایش‌ها و تست‌ها می‌شود که با انجام آن‌ها می‌توان امکان تشخیص زودهنگام برخی از بیماری‌ها و اختلالات در افراد سالمند را فراهم کرد.

      چکاپ پرشکی ویژه مردان سالمند

      چکاپ پرشکی ویژه مردان سالمند

      چکاپ سالمندان ، شامل مجموعه‌ای از آزمایش‌ها و تست‌ها می‌شود که با انجام آن‌ها می‌توان امکان تشخیص زودهنگام برخی از بیماری‌ها و اختلالات در افراد سالمند را فراهم کرد. 

      چکاپ پزشکی ویژه بانوان

      چکاپ پزشکی ویژه بانوان

      زنان باید برای چکاپ هرساله برنامه‌ریزی کنند، یکی از مهم‌ترین مسائل در حفظ سلامت انجام چکاپ های سالیانه است. نباید مراجعه به پزشک محدود به زمان بیماری شود.

      چکاپ پزشکی ویژه آقایان

      چکاپ پزشکی ویژه آقایان

      چکاپ مردان برای پیشگیری از بیماری‌ها و حفظ سلامتی ضروری است. برخی از این آزمایش‌ها باید سالانه و برخی هر چند سال یک‌بار تکرار شوند.

      چکاپ پزشکی ویژه کودکان

      چکاپ پزشکی ویژه کودکان

      همه کودکان در سنین مختلف باید به طور منظم معاینه شوند. مراقبت بهداشتی توسط متخصص در رشد و سلامتی کودک بسیار مؤثر است.

      فواید چکاپ کامل برای سلامتی

      فواید چکاپ کامل برای سلامتی

      از نظر علمی ثابت شده است که بسیاری از بیماری‌های مهلک، در صورتی‌که در مراحل اولیه‌ی بیماری تشخیص داده شوند، قابل درمان هستند. برای اینکه در مراحل اولیه‌ی بیماری به وجود آن پی برده و بتوان آن را درمان کرد، از آزمایش چکاپ کامل استفاده می‌شود.

      آزمایش چکاپ کامل چیست و چرا باید انجام شود؟

      آزمایش چکاپ کامل چیست و چرا باید انجام شود؟

      آزمایش چکاپ کامل و منظم می‌تواند هر نشانه اولیه‌ای از انواع بیماری‌ها را شناسایی کند. پیدا کردن مشکلات زودهنگام به این معنی است که شانس شما برای درمان مؤثر افزایش می‌یابد. بسیاری از عوامل، مانند سن، سلامت، سابقه خانوادگی و انتخاب شیوه زندگی شما همگی دلیل آن است که آزمایش چکاپ کلی منظم را در برنامه خود داشته باشید.