سامانه چکاپ آنلاین پزشکی دکتران
دکتران
سامانه چکاپ آنلاین پزشکی
پزشکان
بیمارستان ها
    اخبار مربوط

      چکاپ جنسی

      اخبار و دانستنی های پزشکی و حوزه سلامت

      آزمایش یائسگی و یائسگی زودرس

      آزمایش یائسگی و یائسگی زودرس

      یائسگی یا menopause یکی از رخدادهای اختصاصی است که فقط در زنان ایجاد می‌شود. وضعیتی که امکان باروری را از زنان سلب می‌کند و تغییرات زیادی در شرایط جسمی آنها به وجود می‌آورد.

      چکاپ آزمایش ناباروری زنان

      چکاپ آزمایش ناباروری زنان

      ناباروری زنان یکی از مشکلات پیچیده خانم‌هاست که در برخی موارد با تشخیص به موقع می‌تواند درمان شود. این مشکل می‌تواند به دلیل موارد هورمونی، مشکل در کمبود ذخیره تخمدانی و موارد دیگر باشد.

      آزمایش ایدز و هپاتیت

      آزمایش ایدز و هپاتیت

      سندرم نقص ایمنی اکتسابی ایدز (AIDS) یک بیماری مزمن و بالقوه تهدیدکننده زندگی است که توسط ویروس نقص ایمنی انسانی (HIV) ایجاد می‌شود.

      تست بارداری

      تست بارداری

      تست خون بارداری مطمئن ترین راه برای فهمیدن جواب تست بارداری است. این روش نسبت به سایر روش ها مانند تست بی‌بی‌چک و ... بسیار مطمئن تر است و در صد خطا آن صفر است.

      تست HPV

      تست HPV

      تست HPV، یکی از آزمایش‌های ضروری برای افرادی است که دارای فعالیت جنسی هستند. ویروس HPV، از طرق مختلفی مانند روابط جنسی دهانی، مقعدی، واژنی و تماس‌ نزدیک پوستی از فرد بیمار به فرد سالم منتقل می‌شود.

      تست پاپ اسمیر

      تست پاپ اسمیر

      تست پاپ اسمیر (Pap test) که تست پاپ نیز به آن گفته می‌شود، روشی برای تشخیص سرطان دهانه رحم در بانوان است. این تست وجود سلول‌های پیش سرطانی یا سرطانی را روی دهانه رحم مشخص می‌کند.