سامانه چکاپ آنلاین پزشکی دکتران
دکتران
سامانه چکاپ آنلاین پزشکی
پزشکان
بیمارستان ها
    اخبار مربوط
      انواع روش‌های مراقبت پوستی

      انواع روش‌های مراقبت پوستی

      0 دیدگاه 23 دی 1402 چاپ خبر بازدید: 47
      مشکلات پوستی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. قرار گرفتن در معرض تشعشعات خورشید، اختلالات هورمونی، استرس و فشارهای عصبی، تغذیه ی نامناسب و … هر یک می‌توانند سبب بروز بیماری های پوستی باشد.

      مراقبت‌های پوستی چه زمانی مورد نیاز است؟

      مشکلات پوستی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. قرار گرفتن در معرض تشعشعات خورشید، اختلالات هورمونی، استرس و فشارهای عصبی، تغذیه ی نامناسب و … هر یک می‌توانند سبب بروز بیماری های پوستی باشد. بررسی و ریشه یابی هر یک از مشکلات پوستی، چیزی‌است که نیاز به تخصص مناسب دارد.

      در اسکین‌کر چه خدماتی انجام می‌شود؟

      در این روش خدمات پاکسازی، آبرسانی و ماساژ انجام می‌شود:

      پاکسازی باعث زیبایی و شادابی پوست می‌شود، آلودگی‌های سطحی و دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست برداشته و باعث انتقال مواد معدنی و اکسیژن‌ به سطح درمیست پوست می‌شود.

      لازم به ذکر است در لایه درمیست کلاژن وجود دارد و با پاکسازی پوست جوانسازی اتفاق می‌افتد.

      آبرسانی باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود که برای رطوبت رساندن به لایه بیرونی بسیار مفید است. آبرسانی برای پوست‌های خشک نیز بسیار مفید است و مانع از چروک زودرس می‌شود.

      همچنین ماساژ صورت باعث می‌شود تا خون زیر پوست شما به حرکت درآید، باعث ریلکسی و آرامش پوست شده و به جذب مواد اکسیژن‌رسان و دفع مواد زائد کمک می‌کند.

      اسکین‌کر چه زمانی به مراجعه‌کننده پیشنهاد می‌شود؟

      زمانی که پوست کدر و دهیدراته شده باشد و طراوت اولیه را نداشته باشد می‌توان از اسکین‌کر استفاده کرد. با انجام این کار شادابی و طراوت اولیه به پوست بازمی‌گردد و پوست آبرسانی می‌شود.