سامانه چکاپ آنلاین پزشکی دکتران
دکتران
سامانه چکاپ آنلاین پزشکی
پزشکان
بیمارستان ها
    اخبار مربوط
      آزمایش در منزل در تبریز

      آزمایش در منزل در تبریز

      0 دیدگاه 9 اسفند 1402 چاپ خبر بازدید: 56
      خدمات آزمایش در منزل با هدف دسترسی راحت‌تر و آسودگی خاطر افراد در رابطه با نیاز به خدماتی مانند: آزمایش خون، آزمایش چکاپ زنان و مردان و آزمایشات سالمندان و کودکان ارایه شده ‌است.

      تست های آزمایشگاهی در منزل چگونه انجام می شود؟

      آیا علاقه مند به انجام آزمایش های آزمایشگاهی در منزل خود هستید؟ با خدمات آزمایشگاهی دکتران در منزل شما به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه می توانید تست خود را انجام داده و نتیجه ان را نیز به صورت آنلاین دریافت نمایید. در ادامه توضیح میدهیم که این پروسه به چه شکل انجام می شود.

      مرحله 1: ثبت درخواست

      ابتدا شما می توانید با تکمیل فرم ثبت نام درخواست آزمایش در منزل را ثبت نمایید تا زمانی را برای مراجعه نمونه گیر تعیین کنید. لازم به ذکر است که آزمایشگاه های طرف قرداد دکتران با تمام بیمه های تکمیلی و پایه قرداد دارند و شما بدون نگرانی می توانید از خدمات بیمه ای خود استفاده نمایید. 

      آزمایش در منزل برای افرادی که وقت کافی برای مراجعه به آزمایشگاه را ندارند یا خانم هایی که دارای فرزند کوچک هستند و یا بنا به هر دلیلی شرایط مراجعه را به آزمایشگاه ندارند بسیار مناسب می باشد .

      مرحله 2: آماده شدن برای انجام آزمایش

      انجام برخی از آزمایش ها نیاز به ناشتایی و آماده سازی ها دارد. یک شرایطی باید رعایت شود برخی داروها و خوراکی ها نباید خورده شود و خیلی موارد دیگر که ممکن است بر روی نتیجه آزمایش تاثیر بگذارد. درنتیجه بهتر است از قبل این موارد را مطالعه نمایید یا از پزشک متخصص خود در اینباره سوال فرمایید. کارشناسان آزمایشگاه نیز خیلی موارد را به شما یادآوری خواهند کرد.

      مرحله 3: انجام نمونه گیری

      بسته به آزمایشی که سفارش می دهید، باید خون، بزاق، سواب واژینال، نمونه ادرار و … نمونه گیری شود.

      نمونه گیر آزمایشگاه شبانه روزی آرامش در زمانی که بیمار در هنگام پذیرش تعیین کرده است به محلی که مشخص کردید مراجعه می کند و اقدامات لازم را برای نمونه گیری انجام می دهد. نمونه گرفته شده شماره گذاری و بسته بندی می شود و توسط نمونه گیر به آزمایشگاه ارسال می شود. مجددا نیز تاکید می شود که شما فقط باتوجه به نوع بیمه ای که دارید هزینه آزمایش را پرداخت می کنید و هیچگونه هزینه اضافی جهت نمونه گیری در منزل شما دریافت نمی شود.

      مرحله 4: انتقال نمونه به آزمایشگاه

      پس از آنکه نمونه گیری انجام شد، همانطورکه در بخش قبل توضیح داده شد نمونه گیر آن را به آزمایشگاه منتقل می کند تا فرآیند بررسی روی آن انجام شود.

      مرحله 5 : دریافت نتایج

      قطعا مدت زمان لازم برای حاصل شدن نتایج آزمایش های مختلف متفاوت می باشد. بعد از آنکه نتیجه آزمایش آماده شد شما به راحتی می توانید از بخش جواب دهی آنلاین وبسایت آزمایشگاه نتیجه آزمایش خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه دریافت نمایید.

      خدمات آزمایش خون در منزل شامل چه مواری است؟

      مجموعه خدمات آزمایشگاهی هومکا کامل‌ترین پکیج‌ها را به شما ارائه می‌کند، شما هر آزمایشی بخواهید می‌توانید آن را درخواست کنید و در منزلتان انجام دهید:

      نمونه‌گیری در منزل از کودک در مواقعی که کودک استرسی است و به محیط آزمایشگاه واکنش بد نشان می‌دهد.

      پکیج پایه که چند تست مانند: تست دیابت، آزمایش تیروئید، آنالیز و کشت ادرار، CBC و ... را شامل می‌شود.

      پکیج کامل: شامل HBV ،RUBELLA G&M، CMV G&M، آزمایش HIV، تست HCV و آزمایشات موجود در پکیج پایه است.

      چکاپ بارداری در منزل که شامل تست پاپ اسمیر، آزمایش HPV، آزمایش غربالگری اول، غربالگری سه ماهه دوم، بتا و بتا تیتراژ است. همچنین برای تشخیص اولیه بارداری می‌توانید از تست بارداری خانگی استفاده کنید.

      چکاپ بانوان در منزل: در چکاپ بانوان طبق پکیج انتخابی خدمات ارائه می‌شود و برخی از آزمایشات این سه پکیج شمارش سلول‌های خون و تست کم خونی، تیروئید، ویتامین دی، آزمایش بیلی روبین، پتاسیم، نیتروژن اوره خون، کراتینین، آنزیم‌های کبدی و ... هستند. البته این تنها بخشی از فاکتورهایی است که در این چکاپ وجود دارند.

      چکاپ کامل مردان در منزل: چکاپ آقایان نیز به سه دسته تقسیم می‌شود و در آن‌ها تست‌هایی همچون CBC، کم خونی، آزمایش fasting blood sugar، آزمایش CRP، چربی، کراتینین، آزمایش ALP، آزمایش T3 و ... انجام می‌گیرند.

      چکاپ سالمندان خانم و آقا در منزل: این چکاپ بصورت یک پکیج به سالمندان خانم و آقا ارائه می‌شود و به سه دسته تقسیم می‌شود:

      پکیج پایه که مواردی همچون کلسیم، پروستات، آزمایش فسفر، بیلی روبین، آنزیم‌های کبدی، اوره و قند، کراتینین، آزمایش اوریک اسید، CBC و ... را خود دارد.

      پکیج رایج که شامل تست‌های سطح هورمون تیروئید، آزمایش کشت مدفوع، ویتامین دی، آزمایش خون مخفی در مدفوع و ... می‌شود.

      پکیج کامل مواردی همچون آزمایش T4، هورمون آزاد پروستات، تست ویتامین ب ۱۲، کشت و آنالیز ادرار، آزمایش آلبومین خون و ... را شامل می‌شود.

      جهت ثبت سفارش آزمایش در منزل کلیک نمایید