سامانه نوبت دهی و چکاپ آنلاین دکتران
دکتران
سامانه نوبت دهی و چکاپ آنلاین پزشکی
پزشکان
بیمارستان ها
    اخبار مربوط
      ثبت نسخه آزمایش

      ثبت نسخه آزمایش

      0 دیدگاه 2 بهمن 1402 چاپ خبر بازدید: 415
      ثبت آنلاین نسخه انواع آزمایش و چکاپ توسط پزشکان سامانه دکتران در کمترین زمان در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

      نسخه الکترونیک چیست؟

      می‌توان از نام نسخه الکترونیکی متوجه ماهیت آن شد. در نسخه نویسی عادی یا همان کاغذی، پزشک داروها را روی سربرگ مطب یا درمانگاه یا دفترچه بیمار می‌نوشت. اکنون این روند تغییر کرده است و از ابتدای دی ماه ۱۴۰۰ خبری از نسخه های کاغذی نیست.

      پزشکان باید نسخه مورد نیاز بیمار را از طریق نرم‌افزار و بستر اینترنت ثبت کنند. بعد از ثبت، کدی به موبایل بیمار ارسال می‌شود. سپس او با کد و کد ملی به داروخانه و آزمایشگاه یا مرکز رادیولوژی مراجعه می‌کند و متصدی بعد از دریافت کد و بررسی در سیستم، خدمات را بصورت فرانشیز بیمه به مراجعه کننده انجام می دهد. در حقیقت نسخه الکترونیک همانند نسخ فیزیکی است؛ با این تفاوت که عملیات نسخه نویسی از طریق بستر و فضای نت انجام می‌شود. نسخه الکترونیک پزشکان فرآیند تجویز و دریافت دارو را آسان می‌کند.

      ثبت نسخه الکترونیکی آزمایش در سامانه دکتران

      اگر نیاز به انجام انواع آزمایش از قبیل آزمایش چکاپ و دوره ای، آزمایش قندخون، آزمایش چربی، آزمایش تیروئید، آزمایش حاملگی و غیره دارید ولی وقت ندارید برای ثبت آن به مطب یا درمانگاه مراجعه نمایید پزشکان سامانه دکتران بصورت آنلاین برایتان ثبت می نمایند و شما بعد از ثبت می توانید به یکی از آزمایشگاه های سطح شهر مراجعه نمایید و با فرانشیز بیمه آزمایش انجام دهید.

      ثبت نسخه ثبت آنلاین نسخه الکترونیکی آزمایش

      سایر خدمات نسخه نویسی آنلاین سامانه دکتران:

      • ثبت آنلاین انواع سونوگرافی
      • ثبت آنلاین انواع عکس رادیولوژی
      • ثبت آنلاین انواع آزمایش
      • ثبت آنلاین داروهای فشارخون و قند و تیروئید برای بیماران دارای پرونده مزمن
      • تفسیر آنلاین جواب آزمایش، جواب سونوگرافی و عکس رادیولوژی
      • ویزیت آنلاین اورژانسی

      جهت ثبت نسخه الکترونیکی انواع آزمایش و چکاپ از طریق لینک زیر وارد شوید و درخواست خودتان را ثبت نمایید و بعد از ثبت  می توانید از طریق شماره 09144128449 درخواست خودتان را پیگیری نمایید. حداکثر تا 20 دقیقه درخواست شما در سامانه ثبت گردیده و کد پیگیری به شماره موبایل شما ارسال می شود و شما می توانید با در دست داشتن کد پیگیری و کد ملی به یکی از آزمایشگاه های شهر خودتون مراجعه نمایید و با فرانشیز بیمه و در صورت داشتن بیمه تکمیلی کاملا رایگان آزمایشات خودتان را انجام دهید.

      بعد از آماده شدن جواب آزمایش می توانید آنرا از طریق واتساپ به شماره 09144128449 ارسال نمایید تا پزشکان ما بصورت رایگان برایتان تفسیر نمایند.

      ثبت نسخه الکترونیکی انواع آزمایش و چکاپ