سامانه نوبت دهی و چکاپ آنلاین دکتران
دکتران
سامانه نوبت دهی و چکاپ آنلاین پزشکی
پزشکان
بیمارستان ها
    اخبار مربوط
      بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تبریز

      بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تبریز

      0 دیدگاه 27 اردیبهشت 1403 چاپ خبر بازدید: 89
      کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی است که هم در بین آقایان و هم خانم‌ها طرفدار دارد. میزان موفقیت کاشت ابرو تاثیر بسزایی بر ظاهر افراد دارد به همین دلیل بسیاری از افراد در انتخاب بهترین مرکز کاشت ابرو حساس هستند.

      بهترین مرکز کاشت ابرو در شهر تبریز کجاست؟

      کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی است که هم در بین آقایان و هم خانم‌ها طرفدار دارد. میزان موفقیت کاشت ابرو تاثیر بسزایی بر ظاهر افراد دارد به همین دلیل بسیاری از افراد در انتخاب بهترین مرکز کاشت ابرو حساس هستند.

      در حال حاضر کلینیک‌های زیبایی بسیاری وجود دارند که در زمینه کاشت ابرو در تبریز فعالیت می کنند. متأسفانه اکثر این کلینیک‌ها مورد تایید وزارت بهداشت نیستند و نتیجه کار آن‌ها تبعات منفی زیادی خواهد داشت . در این کلینیک ها تکنسین های کاشت مو که اغلبشان حتی مدرک لیسانس هم ندارند کاشت انجام می دهند در حالیکه هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه پزشکی ندارند و باعث بروز مشکلات جدی در زیباجویان می گردند.

      در کلینیک دکتر صابر تمام مراحل کاشت مو توسط پزشک کاشت مو انجام می گردد و زیباجویان با خیال راحت اقدام به کاشت ابرو می کنند.

      مشـاوره ۲۴ ساعته:

      ۰9144128449

      نحوه انجام کاشت ابرو در کلینیک دکتر صابر

      پیش از انجام هر کاری با برگزاری یک جلسه پزشک در مورد چگونگی کاشت ابرو با بیمار صحبت می‌کند و بیمار از مراحل کاشت ابرو به خوبی آگاه می‌شود. در این جلسه بیمار با پزشک در مورد بیماری‌هایی که دارد و یا داروهایی استفاده می‌کند به طور کامل توضیح داده و پزشک نیز در مورد روش کاشت و سایر موارد لازم اطلاعات کافی را در اختیار بیمار می‌گذارد.

       

       

      1)آماده کردن بیمار و تزریق بی‌حسی

      برای شروع کاشت ابرو از بی‌حسی موضعی و استریل در نواحی که فولیکول‌های مو برداشته می‌شود و همچنین در نواحی که این فولیکول‌ها بعد از ایجاد تغییراتی کاشته می‌شود انجام خواهد شد.

      2) برداشت فلیکول‌های مو از بانک مو

      به محض تاثیر بیحسی موضعی، پزشک متخصص با برداشتن فولیکول از بانک مو کار خود را آغاز می‌کند. تعداد فولیکول‌هایی که پزشک برمی‌دارد، در اشخاص مختلف متفاوت است. علاوه براین طریقه برداشت فولیکول مو با توجه به نوع روش انتخابی متفاوت است.

      3) آماده‌سازی فولیکول‌های موی ابرو

      با توجه به روش در نظر گرفته شده برای کاشت، برروی فولیکول‌های مو کارهای مختلفی انجام می‌دهند تا آماده کاشت شود. این کارها شامل حذف چربی‌ها و مواد زائد اطراف فولیکول‌های مو است. این کار برای گرفتن نتایج بهتر حاصل می‌شود.

      4) کاشت موی ابرو

      بعد از اینکه فولیکول موی ابرو برای کاشت طی مراحلی خاص آماده شد، پزشک اقدام به کاشت فولیکول‌ها براساس مدل در نظر گرفته شده برای افراد می‌کند  در این مرحله دیگر کاشت ابرو پایان می‌یابد.

      مشـاوره ۲۴ ساعته:

      ۰9144128449

      مزایای کاشت ابرو در کلینیک دکتر صابر چیست؟

      مزایای این عمل فوق العاده به شرح زیر می باشد:

      • درد و سوزش کمتر
      • انجام در بازه زمانی کوتاه
      • نتیجه دهی سریعتر
      • طبیعی بودن آن
      • بدون هیچ عارضه پوستی
      • بدون نیاز به بیهوشی و جراحی
      • استفاده از موی طبیعی خود شخص
      • بدون نیاز به شکاف های عمیق
      • عدم ایجاد عفونت های پوستیچ

      فیلم آموزش کاشت ابرو

      ابرو از مهمترین اجزای صورت در زیبایی است؛ بنابراین برای کسانی که اقدام به کاشت ابرو در یک مرکز تخصصی کاشت ابرو در می‌نمایند، نتیجه کار بسیار مهم است. قطعاً پزشکان زیبایی بهتر از تکنسین هایی که این تخصص را ندارند، اقدام به کاشتن ابرو می‌کنند. بسیاری از افراد با مراجعه به تکنسین های کم تجربه و یا فاقد تخصص در این زمینه با قیمت کمتر صاحب ابروهایی می‌شوند که نتایج آن مانند مراجعه به پزشک متخصص نیست.

      به عنوان مثال موهای ابرو در خلاف جهت رشد می‌کند. یا به دلیل حذف نکردن مواد زائد فولیکول بعد از کاشت مشکلاتی بوجود می‌آید. پزشکان متخصص با دقت با بیماران صحبت کرده و درباره نتایج کار به بیمار توضیح کامل را می‌دهند. علاوه براین پزشک متخصص به دلیل آشنایی با جدیدترین متدهای روز دنیا و بهره‌گیری از این روش‌ها، بدون کوچکترین اشتباهی به شما ابروانی زیبا می‌بخشد.

      مشـاوره ۲۴ ساعته:

      ۰9144128449

      قیمت و هزینه کاشت ابرو در کلینیک دکتر صابر چقدر است؟

      هزینه کاشت ابرو به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. مهم‌ترین این عوامل عبارت‌اند از:

      • دستمزد پزشک و پرسنل مرکز کاشت ابرو
      • کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید و منطقه آن
      • میزان تراکمی که برای ابروهای خود مدنظر دارید
      • حجم ابروهای فعلی شما و میزان ریزش آن‌ها
      • روش برداشت فولیکول‌های مو از سر برای انتقال به ابرو
      • و … .

      جلسه مشاوره کاشت ابرو که در هر کلینیک یا مرکز معتبر کاشت ابرو انجام می‌شود به شما کمک می‌کند تا بتوانید پاسخ سؤالات خود درباره هزینه کاشت ابرو، نحوه انجام آن و مراقیت های قبل و بعد از کاشت ابرو را دریافت نمایید. به یاد داشته باشید که معمولاً کلینیک‌هایی که هزینه بسیار پایینی را برای کاشت ابرو پیشنهاد می‌کنند از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد و برعکس، اگر یک کلینیک هزینه‌ای بسیار بالا برای کاشت ابرو به شما پیشنهاد داد نیز لزوماً به معنی کیفیت بالای کار نیست و دیگر فاکتورها نیز باید موردبررسی قرار بگیرند.

      کلینیک دکتر صابر با بهترین تیم پزشکی کاشت ابرو، می‌تواند عمل کاشت ابروی شما را با مناسب‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن، به انجام برساند.

      همانند کاشت مو، عوامل متعددی در تعیین هزینه کاشت ابرو دخالت دارند: نوع روش انتخاب شده و تکنیک‌های استفاده شده از سوی پزشک، تخصص پزشک، تعداد فولیکول‌های کشت شده، هزینه‌های کلینیک و … .

       

      می‌توان فاکتورهای اصلی را به‌صورت زیر بیان کرد:

      ۱) مهارت و تخصص پزشک

      به دست آوردن تخصص و ماهرشدن در کاری نیاز به صرف زمان و هزینه دارد. پزشکانی که توانسته‌اند به مهارت بالایی در کاشت ابرو دست یابند هزینه بیشتری از شما خواهند گرفت. اینگونه پزشکان می‌توانند با استفاده از تجربه خود بهترین طراحی و کاشت ابرو را مطابق با خواسته متقاضی انجام دهند.

      آن‌ها می‌توان با تشخیص درست و دقیق زاویه کاشت مو (خواب ابرو)، به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند و موجب رضایت بیمار شوند. هرچقدر پزشک معالج شما باتجربه‌تر باشد نتیجه کار طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

      ۲) کلینیک کاشت ابرو

      کاشت ابرو در اغلب نقاط کشور و مراکز استان‌ها انجام می‌شود اما دریافت هزینه در هیچ کدام از این کلینیک‌ها شباهتی با دیگری ندارد. در تهران به خاطر هزینه‌ها بالای ساختمانی مثل اجاره، عوارض شهرداری و مالیات، هزینه تمام شده برای بیمار افزایش می‌یابد. مسلماً این هزینه‌ها در شهرهایی مثل تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز پایین‌تر خواهد بود. هزینه کلینیک‌هایی که در بهترین مراکز شهری قرار دارند بالاتر از سایر مراکز دیگر است.

      ۳) سابقه پزشک و کلینیک کاشت ابرو

      شهرت، هزینه‌ها را بالاتر می‌برد. کلینیک‌هایی که سابقه طولانی همراه با خوشنامی دارند از شما هزینه بیشتری مطالبه می‌کنند. تقریباً در این نوع مراکز پزشکان باتجربه‌ای کار می‌کنند و جلب رضایت متقاضی در اولویت اول قرار دارد.

      ۴) هزینه‌های پرسنل کلینیک

      در کاشتن ابرو گروهی از افراد، پزشک را برای انجام عمل جراحی یاری می‌کنند. حقوق این افراد از طریق دریافت هزینه‌های کاشت ابرو تأمین می‌شود. بخشی از هزینه‌های دریافتی مربوط به هزینه این پرسنل است.

      ۵) تجهیزات و دستگاه کاشت ابرو

      استفاده از تجهیزان و دستگاه‌های مدرن و نو نتیجه بهتری را عاید بیمار می‌کند. تهیه این تجهیزات و دستگاه‌ها، نیازمند صرف سرمایه زیادی است. در کلینیک‌هایی که از این دستگاه‌های استفاده می‌کنند هزینه بیشتری از بیمار دریافت می‌شود.

      نتیجه نهایی کار از همه موارد مطرح شده مهم‌تر است. نتیجه‌ای که سلامتی و زیبایی متقاضی را در اولویت خود قرار دهد. در استفاده از هر مرکز، هر پزشک با هر مقدار تجربه، اولویت اول شما باید حفظ سلامتی خودتان و رضایت قلبی باشد. هزینه پرداخت شده در صورت حصول به نتیجه مطلوب توأم با حفظ سلامتی، اغلب ناچیز است.

      مشـاوره ۲۴ ساعته:

      ۰9144128449